Reklamation

Vi opfordrer dig til at gennemgå varen for fejl og mangler, så snart du har modtaget varen og inden 14 dage. 

Du har 2 års reklamationret gældende fra du har modtaget varen

Reklamationsretten gælder for 

  • fejl og mangler ved din vare
  • mangler i din ordre
  • skader der er sket på dit produkt under fragten

Sådan gør du :

Udskriv Reklamationsformularen [her] 

Udfyld den helt og vedlæg den varen

Kontakt os på info@onlinelingeri.dk eller servicetelefon 98 52 00 00 alle dage 9 – 22

Husk af få en kvittering for indlevering af pakken

REKLAMATIONER SENDES TIL:

ONLINELINGERI / FLEUR BODYWEAR
Adelgade 29
9500 Hobro

Vi erstatter ikke fejl der er opstået ved forkert brug, slitage eller fejlvask

Klagemuligheder:

Hvis du har klager angående dit køb, må du meget gerne kontakte Line Tolborg Thy på mail info@onlinelingeri.dk og se om vi ikke kan finde en løsning.

Skulle dette ikke være muligt, kan du anvende følgende klageportaler:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her www.webgate.ec.europa.eu/

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores E-mail: info@onlinelingeri.dk

Med venlig hilsen

Line-underskrift lille
Onlinelingeri.dk